Veelgestelde vragen over de Belevenis
Is een reservering noodzakelijk voor een bezoek aan de Belevenis? Ja, het is alleen mogelijk om de Belevenis te bezoeken als je een reserveringsbevestiging heeft.
Hoe maak ik een reservering? Je kunt het aanvraagformulier invullen op deze pagina hieronder of op de homepage van de Belevenis, klik dan hier.
Hoeveel bezoekers maken tegelijkertijd gebruik van de Belevenis? Als je een reservering maakt, is dit een reservering voor een bezoek van alleen jouw gezelschap. Er zijn geen andere bezoekers aanwezig tijdens het gereserveerde tijdstip.
Met hoeveel personen mag ik de Belevenis bezoeken? Wij houden een maximum aan van 8 personen (exclusief begeleiding).
Is er een tillift aanwezig? Ja, in de Belevenis zijn twee tilliften aanwezig.
Zijn er verschoningsfaciliteiten? Ja, we hebben ruime verschoningsfaciliteiten.
Kan ik contant of per pin betalen bij de Belevenis? Nee, de betaling kun je niet contant of ter plekke met pin betalen. Een aantal dagen na jouw bezoek aan de Belevenis, ontvang je een factuur per email.
Heeft de Belevenis groepskortingen? Nee, we hebben geen groepskortingen. Wel hebben we kortingsmogelijkheden met onze 5 rittenkaarten, zie hieronder.
Met korting naar de Belevenis
Met onze 5 rittenkaarten bezoek je de Belevenis in 2025 maar liefst 5 keer met hoge korting.
We hebben 2 varianten.
- 5 rittenkaart voor particulieren: voor 225,- euro bezoek je ons 5 keer met 1 cliënt/kind en 1 begeleider/ouder.
- 5 rittenkaart voor zorgorganisaties: voor 600,- euro bezoek je ons 5 keer met maximaal 5 cliënten/kinderen en 5 begeleiders/verwanten.
Ook kun je een heuse Belevenis cadeaubon bij ons aanschaffen. Wie verras jij met een speciaal dagje uit? Voor meer informatie over de mogelijkheden van een cadeaubon, neem je contact op via belevenis@siza.nl
