Klachten - Siza
Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Zoeken

Klachten? Ongewenst gedrag? Neem contact op met een vertrouwenspersoon

Bij Siza doen wij ons werk zo zorgvuldig mogelijk. Dat betekent niet dat er niets fout kan gaan. Ben je ontevreden, blijf daar dan niet mee zitten. Niets is raar of onbelangrijk. Praat er over. Eerst met degene over wie het gaat. Zoek samen naar een oplossing.

Blijf je ontevreden? Heb je een klacht? Of zit je met een vraag? Neem dan contact op

Cliëntvertrouwenspersoon

Klachtenfunctionaris

Zij zijn er voor jou. Je kunt met hen vertrouwelijk praten. Als ze iets voor je gaan doen, overleggen ze dat eerst met jou.

Cliënt en begeleider met iPad Julianakwartier

Vertel je verhaal

Weet je niet waar je moet zijn of wil je eerst een vraag voorleggen? Dan kun je contact opnemen met het adviespunt ongewenst gedrag. Hier kun je jouw verhaal vertellen. De medewerker van het adviespunt kan je vraag beantwoorden of je in contact brengen met de juiste persoon.

Adviespunt ongewenst gedrag: ongewenstgedrag@siza.nl.

Download de klachtenregeling
Download de folder ongewenst gedrag
Download de klokkenluidersregeling

Het klachtenjaarverslag is onderdeel van het kwaliteitsrapport. Klik hier om het kwaliteitsrapport te bekijken.