Kwaliteitsrapport

Hoe ervaren cliënten, hun naasten en onze medewerkers de kwaliteit van onze zorg en dienstverlening? Dat staat in het Kwaliteitsrapport 2021. We vertellen over wat goed gaat. Maar ook wat volgens ons beter zou kunnen. En wat we in 2022 willen veranderen of verbeteren.

 

Bekijk het gehele rapport (PDF) door op het linkerbeeld te klikken, of klik hier.

 

Bekijk de eenvoudige versie (PDF) door op het rechterbeeld te klikken, of klik hier.


Voorwoord kwaliteitsrapport 2021

Met trots bied ik u het kwaliteitstrapport 2021 aan. Met trots, omdat Siza het afgelopen jaar voor enorme uitdagingen stond. Het was weer een jaar waarin Corona een grote invloed had op onze cliënten en medewerkers. Dankzij de grote veerkracht en het grote verantwoordelijkheidsgevoel van onze medewerkers hebben we de continuïteit van zorg altijd kunnen garanderen.

In 2021 hebben we eraan gewerkt om de randvoorwaarden te creëren die voor cliënten en medewerkers nodig zijn om prettig te wonen, begeleid en behandeld te worden én te werken bij Siza.
Waar in 2021 de nadruk lag op het creëren van randvoorwaarden, gaan we in 2022 verder met het uitvoeren ervan. We hebben focus op het borgen en continue sturen, leren en verbeteren van de kwaliteit van zorg. Dit zodat we samen het verschil voor iedere cliënt en medewerker maken. Zo geven we vorm aan onze visie.

Lees het gehele voorwoord van de Raad van Bestuur in het Kwaliteitsrapport 2021.


Archief

Rendertime:0.17seconds(Logging enabled)